Ik ga binnenkort op reis en zie geen reserveringsnummer voor mijn vlucht in ” Jouw reizen” van mijn TravelBird account

Indien je de volledige reissom op 31 oktober 2018 nog niet volledig had betaald, dan kan het zijn dat je reis wel doorgaat, maar dat je geen reserveringsnummer voor je vlucht in “Jouw Reizen” in je TravelBird account ziet. Je ontvangt per e-mail bericht van SGR of TUI Nederland of je reis doorgaat, of je hebt dat bericht al ontvangen.

Als je reis doorgaat en je hebt nog geen verzoek ontvangen om het restant te betalen, dan ontvang je dat nog van SGR. Na ontvangst van je betaling zullen de vliegtickets aan je worden verstrekt door TUI Nederland of SGR.

Indien je wel al de volledige reissom had betaald op 31 oktober 2018, en je ziet geen reserveringsnummer voor je vlucht in “Jouw Reizen”, dan gaat de reis niet door. Je ontving een e-mail op het aan TravelBird opgegeven e-mailadres met instructies hoe je een claim bij SGR kunt indienen.