Update D-rt/D-reizen: Laatste mogelijkheid om je te melden als je geen uitnodiging hebt ontvangen

2 mei 2022

SGR heeft de volgende groepen klanten uitgenodigd op basis van de ontvangen
klantgegevens van de curator en informatie uit het reserveringssysteem van D-
reizen/VakantieXperts:

  1. alle klanten die in het bezit zijn van een Coronavoucher (van D-
    reizen/VakantieXperts) met SGR Garantie;
  2. alle klanten met een door D-reizen georganiseerde reis met een vertrekdatum na 6 april 2021 (datum faillissement) waarbij de reis alsnog door SGR is geannuleerd;
  3. alle klanten waarbij D-Reizen bemiddeld heeft namens een niet-SGR
    deelnemer/buitenlandse touroperator met een vrijstelling.

Behoor je tot een van de hierboven genoemde groepen 1 tot en met 3 en heb je geen
uitnodiging ontvangen? Dan kun je tot 15 mei 2022 je boekingsbevestiging mailen naar schade@sgr.nl. Wij controleren dan je gegevens en sturen je alsnog een uitnodiging. Als blijkt dat je geen claim kunt indienen, dan zullen wij je daarover informeren en indien mogelijk verwijzen naar een partij die je misschien verder kan helpen.

Staat je situatie er niet tussen? Bekijk dan onze eerdere publicaties om te zien wat voor jou van toepassing is.

Na 15 mei 2022 zullen wij geen nieuwe uitnodigingsverzoeken in behandeling nemen.