Update Reisbureau Manon Staal: SGR heeft alle klantgegevens ontvangen, wat nu?

10 september 2021

SGR beschikt over de gegevens van alle boekingen bij of via Reisbureau Manon Staal. Onze collega’s zijn nu bezig met het analyseren en checken van al deze gegevens. Dit is belangrijk zodat SGR alle klanten zo goed mogelijk kan informeren en verder kan helpen in het claimproces.

Er zijn twee situaties van toepassing waar SGR bij betrokken is:
1.    Je hebt een reis bij of via Reisbureau Manon Staal geboekt
2.    Je hebt een voucher van Reisbureau Manon Staal gekregen

Je hebt een reis bij of via Reisbureau Manon Staal geboekt:
Op je boekingsbevestiging kun je zien of u een reis via Reisbureau Manon Staal heeft geboekt van een andere reisorganisator. Is dat laatste het geval, dan kun je contact opnemen met die betrokken reisorganisator om te vragen of jouw reis doorgaat.

Was Reisbureau Manon Staal zelf de reisorganisator? Dan zal SGR jouw reis uitvoeren als je naar een bestemming reist waar naartoe gereisd kan en mag worden. SGR neemt contact met je op over de uitvoering van je reis.

Je hebt een voucher van Reisbureau Manon Staal gekregen:
Je ontvangt binnenkort een e-mail van SGR. Deze sturen wij zodra wij de informatie van jouw voucher aan jouw gegevens hebben kunnen koppelen. Wij vragen je om dit bericht af te wachten.