Nile Travel BV: financieel onvermogen.

Bron: | 02-08-2013

Op 1 augustus 2013 heeft Nile Travel BV te Amsterdam financieel onvermogen bij SGR aangemeld.

Consumenten die rechtstreeks bij Nile Travel een reis onder de SGR-garantieregeling hebben geboekt en niet meer op reis gaan ontvangen binnenkort een bericht met instructies hoe zij reeds vooruitbetaalde reissommen van SGR terugbetaald kunnen krijgen.







Zij kunnen ook vooruitlopend op dit bericht op de pagina ‘Schade claimen’ op deze site een schadeformulier downloaden en uitprinten. Het schadeformulier kan in de plaats van onze brief worden ingevuld en ondertekend, en samen met de boekingsbevestiging en betaalbewijzen aan SGR worden gezonden. De adresgegevens staan op het schadeformulier vermeld.

Consumenten die via een reisbureau hebben geboekt kunnen bij dat reisbureau terecht voor meer informatie en hulp bij het indienen van een claim.

In alle gevallen geldt dat wij u dringend adviseren geen betalingen meer aan Nile Travel BV te doen voor nog niet aangevangen reizen, ook niet op uitdrukkelijk verzoek van een eventueel aangestelde curator. Betalingen gedaan na 1 augustus 2013 worden niet meer door SGR gegarandeerd.