Hoe lang duurt de afhandeling van mijn claim en wanneer wordt mijn claim uitbetaald?

Gedupeerde TravelBird klanten die op uitnodiging van SGR een claim hebben ingediend omdat hun reis niet doorging, worden verzocht om hun claim na te kijken op volledigheid. Er zijn namelijk veel claims ontvangen die niet voorzien zijn van bijlagen of waarvan de velden niet zijn ingevuld. Indien wij constateren dat een claim niet compleet is ingediend en ontvangen, dan sturen wij een bericht met het verzoek om je claim aan te vullen.

Als je geen gebruik hebt gemaakt van het portal en de schadegegevens niet via het online portal verstuurd zijn, dan zal de claim niet kunnen worden verwerkt. In dit geval adviseren wij je om de claim alsnog online in te dienen.

Ook ontvangen wij soms meerdere claims voor één reserveringsnummer. Wij vragen iedereen vriendelijk om 1 keer een claim in te dienen per reserveringsnummer.

Alle bovengenoemde situaties leiden tot grote vertragingen bij het afwikkelen van claims. Wij vragen graag uw aandacht hiervoor, zodat wij sneller schadeclaims kunnen afhandelen.