Faillissement Selva Travel

1 februari 2021

Update 12-02-2021

Inmiddels heeft SGR alle klantgegevens ontvangen en hebben alle klanten van Selva Travel een uitnodiging ontvangen om een claim in te dienen bij SGR. Dit kan tot 9 april 2021.

Heb je geen uitnodiging per e-mail ontvangen? Stuur dan een bericht naar sgr@sgr.nl onder vermelding van ‘Selva Travel’.

01-01-2021

Op 1 februari 2021 heeft Selva Travel financieel onvermogen gemeld bij SGR.

Klanten die een reis geboekt hebben bij Selva Travel of een voucher met SGR-garantie hebben, ontvangen binnenkort een bericht van SGR. Op dit moment is SGR nog in afwachting van de klantgegevens en alle overige informatie.

In alle gevallen geldt dat wij dringend adviseren geen betalingen meer aan Selva Travel te doen voor nog niet aangevangen reizen. Betalingen gedaan na 1 februari 2021 worden niet meer door SGR gegarandeerd.

Heeft u vragen? Stuur dan een e-mail naar sgr@sgr.nl onder vermelding van Selva Travel.