Heb je verder nog vragen over SGR die hier niet bij staan?
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Alle veelgestelde vragensgr@sgr.nl
SGR is een non-profit organisatie, gevestigd in Rotterdam. Wij zijn opgericht in 1983 met als doel om reizigers te beschermen tegen faillissementen.
Missie
SGR ontzorgt de reiziger door garant te staan voor vooruitbetaalde reisgelden wanneer de reiziger een reis geboekt heeft bij een aangesloten organisatie. SGR vormt daarmee een belangrijke en betrouwbare schakel in de reisbranche.
Visie
Hectiek in de wereld kan tot calamiteiten of financiƫle problemen bij reisorganisaties leiden. SGR neemt deze zorgen van reizigers in de reisbranche weg door garant te staan voor vooruitbetaalde reisgelden bij een faillissement. SGR speelt flexibel in op (technologische) ontwikkelingen en handelt hier adequaat naar.
Per 1 februari 2021 betaalt iedere reiziger een eigen bijdrage van 5 euro per persoon per boeking. Wil je meer weten? Klik dan hier voor meer informatie.
Indien jij jouw claim online hebt ingediend en recht hebt op terugbetaling door SGR, dan ontvang jij bericht zodra SGR de uitkering kan doen.
Afhankelijk van de omvang van de schade en het aantal gedupeerden kan dit wel enige tijd duren. Volg je claim online door in te loggen op je account op de SGR website.
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Alle veelgestelde vragenDirecteur
Adjunct directeur
Relatiebeheerder
Relatiebeheerder
Relatiebeheerder
Relatiebeheerder
Relatiebeheerder
Relatiebeheerder
Office manager
Marketing Communicatie & PR
Financieel medewerker
Financieel medewerker
Data analist
Kantoorhond